środa, 10 sierpnia 2016

Zdjęcia II - Hiszpania

Hej!
Ostatnio odwiedziłam bardzo przyjazny mojemu sercu kraj. Mianowicie Hiszpanię. Prócz czystego morza i kolorowych uliczek zachwyciła mnie sympatyczność i otwartość tamtejszej ludności. 

Przez równe dwa tygodnie opalałam się oraz zwiedzałam sąsiednie miasteczka, a także Barcelonę. W tym znanym mieście spędziłam naprawdę miłe chwile. Odwiedziłam słynną Sagradę Familię, stadion FC Barcelony, ogród i domy Antoniego Gaudiego oraz wiele innych ciekawych miejsc. Do Polski przywiozłam mnóstwo zdjęć (i oczywiście wspomnień :)) z pośród których dołączam cząstkę z nich. Oglądajcie i piszcie gdzie Wy spędziliście lub spędzicie wakacje :) 













                                                                                                                          Annabeth

             















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz